کد خبر 13164
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

هیچ کدام از مغازه‌های بازار آهن دچار حریق نشد / نداشتن بیمه آتش سوزی از معضلات صنف آهن‌فروشان

هیچ کدام از مغازه‌های بازار آهن دچار حریق نشد / نداشتن بیمه آتش سوزی از معضلات صنف آهن‌فروشان

عضو هیئت مدیره بازار آهن شادآباد در گفت و گو با خبرنگار آهن‌نیوز با اشاره به حریق صبح امروز که بسیاری از مغازه‌های مجاور بازار آهن را درگیر کرد، اظهار داشت: هیچ آسیبی به مغازه‌های صنف آهن‌فروشان وارد نشده است و گویا تنها صنف فروشندگان رنگ درگیر این حریق شده‌اند.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ عباس مقدم عضو هیئت مدیره بازار آهن شادآباد در گفت و گو با خبرنگار آهن‌نیوز با اشاره به حریق صبح امروز که بسیاری از مغازه‌های مجاور بازار آهن را درگیر کرد، اظهار داشت: هیچ آسیبی به مغازه‌های صنف آهن‌فروشان وارد نشده است و گویا تنها صنف فروشندگان رنگ درگیر این حریق شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تلاش تیم آتش نشانی از چند ایستگاه در مجاورت منطقه برای مهار حریق گفت: اخباری که هم اکنون به دست ما رسیده، حریق به طور کامل مهار شده و تنها لکه گیری از برخی نقاط باقی مانده که عوامل تلاشگر آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند. 

مقدم در پاسخ به این سوال که آیا صنف آهن‌فروشان و مغازه‌های مستقر در این منطقه دارای بیمه آتش‌سوزی هستند یا خیر؟ اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از مغازه‌های صنف آهن فروشان نسبت به تهیه بیمه‌نامه آتش سوزی اقدام نکرده‌اند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =